راهنمای تدوین مقاله

برای ارسال مقاله به نشریه «پژوهش‌های کاربردی در مهندسی صنایع»، لازم است تا مقاله خود را مطابق قالب اعلام شده و با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تايپ شوند.

 لازم است تا نویسندگان اصل مقالات خود را مطابق فرمت اعلام شده تدوین و فایل نهایی مقاله را با فرمت *.Docx    و *.PDF در بخش "ارسال فایل‌های مقاله" در پنل کاربری خود بارگذاری (آپلود) نمایند. در صورتی که مقالات خارج از فرمت اعلام شده تنظیم شده باشند، نشریه از پذیرش و داوری مقالات معذور است.

 در صورت عدم رعایت قالب نشریه و ناسازگاری آن با نرم افزار ورد، حتی پس از پذیرش علمی مقاله، تحریریه قادر به چاپ مقاله تا اصلاح فرمت نیست.

 فایل مقالات ارسالی در صورت نیاز توسط تحریریه ویرایش خواهد شد.

 نتیجه بررسی اولیه مقالات تا ده روز پس از ثبت کامل مقاله در پنل کاربری نویسندگان درج خواهد شد.

  

روند ثبت مقاله:

- ابتدا به کمک لینک ثبت نام مشخصات خود را وارد نمایید تا در سامانه نشریات عضو شوید.

- برای ارسال مقالات لازم است در سایت نشریه ثبت نام کنید. پس از ورود به سامانه در «پژوهش‌های کاربردی در مهندسی صنایع»، ثبت نام کنید.

- پس از ورود نوع ثبت نام خود را نویسنده مقاله انتخاب نمایید.

- از طریق لینک ورود به کنترل پنل وارد صفحه مدیریت خود شوید. سپس در کنترل پنل خود در قسمت مدیریت مقالات، مقاله خود را با مشخصات مقابل ثبت نمایید: عنوان کامل مقاله/ موضوع مقاله/ نام همکاران(نویسندگان)

 

 

نکته1: در جدول همکاران در هر بخش فقط نام یکی از نویسندگان مقاله را بدون قید عنوان (مانند دکتر، مهندس و ...) و یا سمت (مانند استادیار، دانشیار و ...) قید نمایید. مسئولیت بروز هر گونه اختلاف بین اطلاعات فایل مقاله و توضیحات ثبت شده در پنل کاربری از جمله عنوان مقاله و اسامی نویسندگان، بر عهده نویسنده خواهد بود.

 

پس از ثبت مقاله، به کمک لینک‌های موجود که روبروی عنوان مقاله نمایش داده می‌شود، برای ارسال فایل اقدام نمایید.

 

نکته 2: فایل‌ها باید مطابق دستورالعمل نگارش مقاله تدوین شده باشند.

 

نکته 3: در طول مدت ثبت‌نام و پیش از اینکه مقاله شما برای داوری ارسال گردد می‌توانید فایل‌ها را تغییر دهید، برای این کار می‌توایند فایل مقاله را پس از اصلاح مجددا بارگذاری (آپلود) کنید. در این صورت به صورت خودکار فایل جدید جایگزین می‌شود.

 

نکته 4: به منظور بررسی سریعتر لازم است مقالات به صورت کامل در سامانه بارگذاری شوند. توجه نمایید پس از بارگذاری کامل فایل مقالات (شامل فایل ورد و پی دی اف اصل مقاله) وضعیت مقاله به "دریافت مقاله" تغییر خواهد کرد و پس از آن مقاله توسط دبیرخانه به کمیته علمی ارجاع خواهد شد.

  

برای دریافت فایل قالب تدوین مقالات روی تصویر زیر کلیک کنید:

  

نکته 5: پس از ثبت مقاله لازم است تا نویسنده رابط فرم تعهدنامه مقاله را تکمیل کرده و تصویر فرم امضا شده را در بخش مدارک بارگذاری نماید. چاپ مقاله مشروط به بارگذاری این فرم است. (فایل فرم خام تعهدنامه از طریق بنر زیر قابل دریافت است)

  

برای بارگذاری تعهدنامه از پس از ورود به پنل کاربری از مسیر زیر اقدام نمایید:

1- وارد بخش «مقالات من» شوید.

2- در صفحه جدید روی گزینه «ارسال مدارک» کلیک کنید.

3- در صفحه جدید تصویر فرم تعهد را که به صورت فایل Zip آماده کرده‌اید را بارگذاری نمایید.

  

برای دریافت فرم تعهد مقاله روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 

کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تماس با دفتر فصلنامه

تلفن: 02634453131

همراه: 09905980206

 کرج، آزادگان، ابتدای بلوار مطهری، خیابان شهید سبحانی، پلاک48، واحد4

Shij.journals@gmail.com

تلفن موارد اضطراری: 09105360230

 

پاسخگویی تلفنی:

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 تا 12:30

خارج از این ساعات پیام با شماره 09905980206:

آخرین وضعیت مقالات
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.


 






راهنمای نگارش مقالات

مشابهت‌یابی مقالات نشریه

مقالات ارسالی برای نشریه، پیش از انتشار با استفاده از سامانۀ «سمیم نور» مشابهت‌یابی خواهند شد. در صورت وجود همانندی غیرموجه، مقاله در هر مرحله (حتی پس از صفحه‌آرایی) برای بازبینی و اصلاح به نویسنده مسئول ارجاع داده می‌شود. شایان ذکر است مقالاتی که محتوای آن‌ها مصداق سرقت علمی یا ادبی تشخیص داده شوند از روند داوری و انتشار حذف می‌شوند.

 موسسه مطبوعاتی مطالعات کاربردی شباک